یزدفردا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جهش، یک پله بالاتر از رونق و رشد تولید است و همراه با رشد پله‌ای و سریع‌تر در شاخص‌های اقتصادی خواهد بود و لذا برای تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص های اقتصادی تسریع می‌شود.

به گزارش یزدفردا: علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، گفت: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار های سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

عزیزی ادامه داد:حل شدن مسئله اقتصاد بسیار مهم است چون موضوع معیشت مردم را در بر گرفته و برای اینکه این اتفاق انجام شود، رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دادند و عنوان جهش تولید را نامگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: جهش با رشد تولید متفاوت است چون رشد، مسیر عادی، معمولی و با سرعت متعادل خود را طی می کند ولی جهش چند پله ای اتفاق می افتد و ما باید در مسائل تولید کشور حالت پرش و سرعت مضاعفی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی افزود: این اتفاق صورت نمی پذیرد مگر با مشارکت آحاد مردم عزیز و امیدواریم در مجموعه دولت نیز ما بتوانیم خوب برنامه ریزی کنیم تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در مسائل اقتصادی و به ویژه تولید فراهم شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه های مهم همه مسئولان نظام بخصوص در دولت مردمی سیزدهم است، حل این مسئله در اولویت قرار داشته و دارد تا مردم در زندگی خود مضیقه و مشکلات معیشتی نداشته باشند و انشالله با مشارکت همه مردم و به نحو احسن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا